i gave you everything i had, the good the bad

okej, just nu är det inte jag som är bäst eller sämst, det är sl. jag gick ganska tidigt så jag fick sitta och vänta på bussen ett tag men när det väl kommer så stannar den inte! jag kollar när nästa buss som jag kan ta är och den kommer fram bara några minuter innan lektionen skulle börja. eftersom att lektionen efter är inställd så valde jag att istället gå hem, så nu börjar jag inte förrens 12.55. jag både hatar och älskar det, dumt att missa klassrådet, men skönt att vara hemma. som tur var är det ju inte mitt fel att jag missar klassrådet så det gör inte lika mycket då, haha. nu ska jag löka ner mig lite och sätta mig och läsa igenom historian en gång till! puss




jag funderar på att bli rysk, eller kanske eskimå? vad tycker ni? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0