vackert förvirrad

jag har tappat bort mig själv. mitt i allt nytt, allt nytt i livet så försvann jag. jag står kvar på jorden men själva jag har snurrat iväg någonstans och jag kan inte hitta mig. är förvirrad, blir sur på mig själv hela tiden, känner mig osäker, är rädd för mig själv. har ingen till hjälp, har tappat alla. måste måste måste hitta mig själv snart, innan det går för långt. innan min hjärna sprängs av alla tankar. har aldrig känt mig såhär förut, blir skrämd av det. vill tillbaka till det som varit, men intalar mig själv att det inte kan bli som då, som i somras. vill inte stå där tomhänt och undra hur fan det gick till. vill bort från allting men vill samtidigt stanna. måste reda ut saker.
men just nu är jag borta. jag känner inte igen mig själv, jag är vilsen. hittar inte tillbaka till mig.
måste få koll på livet igen, få koll på mina känslor. kan inte balla ur längre för det kommer inte hålla i längden. blir ledsen, ballar ur, ångrar mig, får skuldkänslor, blir ännu ledsnare. orkar inte mer mig själv.
vart är alla när man som mest behöver dom?
och jag behöver dig, jag hopppas du kan förlåta mig. för du vet, du vet vem jag är egentligen. stå ut med mig och tro på mig, så fungerar det, jag behöver din hjälp för det är allt jag har just nu. stanna hos mig, jag kommer tillbaka. jag ska bli den jag var, den du vill att jag ska vara, den jag är. "den vanliga klara". tack. jag kommer tillbaka. och då ska jag ge dig allt. för det är du värd.
text: klara



Kommentarer
Postat av: Sofie

Söt bild! Saknar diig <3

2010-10-22 @ 19:39:26
URL: http://sofiemsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0