wake me up when september (autumn) ends.

jag har ett problem. ett stort problem. eller nej, egentligen inte jämfört med vad jag har för andra problem just nu faktiskt, men det är fortfarande viktigt. vad ska man ha för höst jacka? jag är sugen på lite av varje, vore det inte perfekt att vara miljonär då och köpa alltihopa? kunna ha olika jackor beroende på hur man känner sig och vad man är sugen på. tyärr är det inte så realistiskt... än. vänta bara tills min blogg blir etta i sverige, då kan vi snacka felra jackor. så länge får jag drömma och vara lite praktisk. vad är snyggast? vad passar till det mesta och vad borde jag välja?


topshop


h&m (athina, det är den här som finns i butik och som många har och den har ett svart streck, haha!)


h&m (den här skulle man ju då kanske inte ha till vardags hela tiden, men den är tuff att ha nångång ibland ju!)


bikbok - väldigt enkel och passar till allt. men jag vill ju inte bara ha en tråk jacka?


zara- väldigt annorlunda jämfört med de andra jackorna. men jag gillar det på nått sätt ändå, haha. snobbarna i danderyd har fått mig till att gilla lite annorlunda saker. men annorlunda är bra!


sen så har vi ju även min älskade h&m jacka som dröjer som in i bomben med att komma ut i butik. jag vill prova den nununuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0