where do you go when you're blue?

hejhejhallå!

hemma efter en ganska skön dag har jag fått för mig, trots att onsdagar är de jobbigaste. men att vara positiv är ju inte helt fel! hade orientering idag på gympan (där jag gick pga. min höft), räknepass på matten och lixom bara allmänt chillade på lektionerna idag. dessutom gjorde jag faktiskt vad jag skulle, så jag har faktiskt varit lite bäst idag!
kvällen idag kommer bestå av mycket historia plugg, prov imorgon! det sjuka är att jag känner mig ganska väl förberedd, lite repetition på antikens filosofer och så sitter det mesta sen, bra hanna. känner att jag måste peppa mig själv lite att plugga, så jag kanske skriver lite annorlunda saker ibland, höhö. powernap innan det är dags att sätta igång igen nu, puss!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0