18 and life lalalla, 18 and life lalaaaaa

okej, jag är hemma.. äntligen skulle man kunna säga, men jag önskar nästan att den där bussresan hade varat för evigt. sitter här vid datan nu och är inte lite stressad över både min fysik labbrapport och inför mitt tre timmar långa matte c prov imorgon. labbrapporten ska vara skriver med "korrekt fysiologisk terminologi" och provet är i aulan, som en riktig tenta skrivning. asså hjääälp typ? kvällen kommer bestå enbart utav pluggande... & självklart massa choklad! perfekt för att hålla fokuset uppe pch mörk choklad är ju faktiskt bra för hjärtat har jag hört (som att det är därför jag äter det, haha!). ha en bra eftermiddag peolpe!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0