ållisbollis, eller hur pappalappa?

godmorgon alla fina !

nu har jag vaknat här i linn mysiga säng och ska bege mig tillbaka till sollentuna i eftermiddag. det här varit sjukt härligt här, så därför har jag inte velat använda min dyrbara tid till bloggning, hehe. i fredags när jag kom va det snabba puckar, en kvart efter jag kom va det dags att springa (och ja, jag och linn sprang boksstavligen medans cicci cyklade, haha!) iväg till maria. ni fattar ju själv vilket supersnabbt fix jag var tvungen att göra, men lixom hallåå, är man grym så är man. efter maria drog vi vidare på förfest hos erkenborn innan det var dags för ålle. sjukt roligt att träffa massa människor osv, dock både dök jag ner i erkenbornsgolv och så blev jag och maria meganeputtade från scenen inne på ålle, haha. "alla tvåor ner från scenen!!!!!".


här kommer lite bilder från kvällen:






















jag vet, bilderna på mig är INTE OKEJ! menmen, man får ju bjuda lite på sig själv, haha, folk som bara skäms är tråkiga! PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0