and i wonder if i ever cross your mind.

seriöst jag älskar bra mobilkameror. både den här bilden och bilden i förrförra inlägget är tagna med marcus mobil kamera på 5mpx och ibland brukar jag sno till mig pappas på hela 7,1 eller det kanske va 8? ja, iallafall så är det sjukt härligt för det går sååååå mycket snabbare att föra över osv. därför vill jag ha en mobil med bra kamera när jag får en ny. vad ska man säga, människan är ju lat, haha!

poängen men det här va att jag gärna vill ha en ny mobil och jag undrar om någon har tips på bra mobiler med bra mobilkameror?





godnatt små fnatt.. eller nått? jag är riktigt trött nu (jag va ju till och med tvungen att lägga mig på marken och vila innan, kolla bilden!) efter alldeles för lite sömn den här veckan och en lång och tråkig hypotes om frittfall som jag tillslut kom fram till va fel. härligt! hoppas ni har haft en härlig kväll iallafall för jag kommer ha en härlig dag imorgon! PUSS ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0