bye bye skador- i wish

goddag goddag!

nu har jag äntligen blivit redo för att skriva ett litet inlägg, haha. tog lång tid idag eftersom jag har haft en riktigt lång och jobbig skoldag. dock blir morgondagen desto lättare eftersom att vi då ska ha fysiklabb hela dagen. någon som kan gissa var? jooo, på grönalund! uppgiften för dagen är att åka frittfall med en WDSS mätare på sig i en väst, sen så ska vi typ skriva en labbrapport om accelerationen, chillerpiller! jag vet inte om jag skrev det igår förresten, men jag fick ont i min höft igen igår, för första gången sedan innan sommaren. och då hade jag gått typ tre mil, på friluftsdagen i falköping. därför ska jag åka iväg och träffa en av seriges bästa naprapater (hehe, reklam), Tor Opdahl, om någon timma eller så. han har blandannat tagit hand om volleybollandslaget (herrar) och djurgårdens dam lag, och nu ska jag dit (igen, haha!), ännu en merit för honom att skriva upp! bäst för mig att ta mig en liten powernap nu så jag orkar plugga ikväll. hoppas ni har haft en bra dag! puss ♥



bild på lite utav det jag hade på mig idag.

Skor- Scorett
Jeans- Gina Tricot (ända jeansen jag har hittat på sjuuukt länge som är tillräckligt långa för mig, bra jobbat gina!)
Röd jeansskjorta- mammas från Levi Strauss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0