damn who's a sexy bitch..

frågan vad ska jag göra idag har jag reda ställt mig själv alldeles för många gånger idag. det som är irriterande är att jag har lite för mycket saker att göra känns det som, haha! jag måste plugga (såklaaaaaaaaaart), borde gymma, måste duscha (och ja, det är jobbigt ibland när man är tjej att behöva raka benen och hålla på!) sen så hade jag också tänkt att åka in till stan och checka runt lite och möta upp pontus och jacke där. hör ni vad mycket eller? kanske borde vara dags att börja.. aa fast ne lixom. jag orkar inte. kanske ska käka frulle och kolla på en nice rulle nu istället, hähä det rimmade. vi får se vad som händer, vad har ni för planer för dagen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0