dancing when the stars go blue

haha, herregud vad den här saken om vallentunas lagblogg har blivit en stor grej! lisa i min klass hade fått hörs om bloggen av en kompis (som inte ens spelar volleyboll) om bloggen och undrade om jag visste någonting om det. helt sjukt! bloggen lyckades att få väldigt många läsare på kort tid vilket va grymt, synd att det var på fel sätt bara. förövrigt finns det tydligen en "skvaller flicka" i våran klass, haha. någon som har skapat en facebook för att skvallra om klassen helt enkelt, vi får väl se hur det blir och hoppas på att det görs på rätt sätt, haha. vad jag har hört så har lilla lisa börjat få spån om vem det kan vara. någon mer än jag som är sugen på att terrorisera hennes facebook tills vi får reda på vem det är, haha?




en av sveriges sötaste parbilder? haha, här har lisa fått delta själv istället för att bara för att snacka om allt som händer, höhö. fröken jag vet allt? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0