everytime i think of you, i always catch my breath

hemkommen igen nu då efter ett hemskt matte prov! och inte gick det bra heller, faaaaaaaaaaaaan! jaja, jag får väl hoppas på att det som alla säger om att första provet inte spelar någon roll stämmer, annars är jag inte lite körd. jag hoppas på att fysik blev bra iallfall, den satsade jag ju sönder på.. tolv sidor va det tydligen allt som allt, men det är mycket grafer. snäll hänkispänkis tyck min labbrapport är bra! förövrigt är det en ganska vanlig tisdag, träning, duscha, äta, plugga, sova. livet är underbart!



idag sprang jag runt i mammas gamla ull tröja, stixig, men det va det värt! nu ska jag springa iväg och gymma innan volleybollen börjar, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0