happ, sd är vågmästare... och de lutar åt rött. göttans! -.-

asså klädproblemn måste nästan vara bland de jobbigaste sakerna på morgonen innan skolan. man är stressad, trött och har en buss att passa (fy fan vad jobbigt det är, jag som bara har kunnat gå till skolan typ 5 min innan vi börja innan!) osv. och så är det en sådan sak som kläder som hindrar en. vid sånna här tillfällen känner jag mig riktigt sugen på skoluniform, då skulle antingen många kunna sova lite längre eller så skulle man hinna fixa sig på annat sätt lite mer, dvs bara bra. dessutom kan det nog se ganska "snyggt" ut med skoluniform, alltså man ser ju välklädd ut lixom. (y)



det här hade jag på mig för några dagar sedan, trevliges.


nu är det dags för mig att hoppa in i duschen och förbereda mig på en jobbig dag (!!!!!!!!!!) med måånga utropstecken, höhö. mentorstid, hål (dvs matteplugg), lektioner, lektioner, lektioner, lektioner, lektioner, lektioner, extrafysik, stress, träning, sola med emelie (?), gym, plugg, sooooova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0