i feel pretty, so sweaty, so pretty!

okej felåt. sämst bloggning idag, verkligen! men idag va mitt liv sjukt ointressant oxå. har verkligen bara varit i skolan, pluggat matte och nu precis kommit hem från träningen. eller i och för sig, en ny sak har hänt idag.. haha ! jag har börjat på företagsekonomi a. verkar som en riktig lallarkurs med en sjukt härlig lärare, dock är kursen bra att ha med sig så jag är faktiskt glad över mitt val. dessutom är det en stor fördel att inte ha lektioner bara med klassen för då lär jag känna nya människor, så jag slipper känna mig som en outsider i danderyd. istället kommer jag vara bruden som går runt och kör high five med alla, känner alla och bara glassar runt. hehe, i wish! jaja, tillbaka till verkligeheten. dags att hoppa in i duschen, sen däckar jag nog!

ha en bra kväll och godnatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0