i got your picture

hejni, riktigt dålig bloggning de här dagarna, tyvärr är det inte bara mitt fel. mitt internet har haft ytp adhd eller nått de senaste dagarna så antingen har jag inte kunnat komma in på internet över huvudtaget eller så har det laggat och segat eller så har inläggen försvunnit när jag har skrivit osv. får se till att försöka fixa det under helgen tycker jag. strax springer jag iväg på träning/teambuilding i sateliten hela helgen. vi får se vad vi ska göra, har ingen aning så det blir lite spännande.

haha, angående engelska uppgiften så tycker jag att ord limits är riktigt irriterade, först har man panik som jag hade för att jag inte kom på någonting, nu har jag kommit på för mycket som jag vill skriva. hatar att behöva bergänsa mig så att jag inte kan få med alla bra saker jag vill.

nu är det dags för mig att hoppa in i volleyboll kläderna och tigga skjuts av mamma som är lagom glad på mig eftersom vi bråka nyss igen. haha, fail! kan bjuda på en låt som har hoppat runt i mitt huvud hela dagen så länge, hoppas ni har en bra fredagskväll! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0