if you are what you say you are, a superstar..

åh, såg på blogg.se att någon hade skrivit om camel capes, och herregud vad jag blev sugen på en nu. riktigt bra att ha, både mysigt att svepa in sig i nu när det börjar bli kallare och så snyggt ju! diggar verkligen kombinationen med svart (som jag körde på, helt i ovisshet om denna kommande trend, för ett tag sedan). såg att det fanns en snyggig på åhléns, men jag är lite osäker på att färgen kanske ser blek ut, menmen, jag får åka in och prova när jag har tid och pengar. (dvs. typ efter studenten -.-), men ändåå! inte ska man hänga läpp för det, jag får en bra utbildning och liv liv. men sen kommer jag ha massa liv och möjligheter, så det jämnasr säkert ut sig.




den är billig också! 199:-, me likeeey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0