i'm not suicide prone anylonger!

jag är färdig. jag är typ klar. det är en underbar känsla det här, haha! jag har verkligen kämpat med det här arbetet nu och gjort mitt bästa. får jag inte bra betyg på det här är deet klart jag blir otroligt besviken, men jag tror verkligen jag har gjort allt jag har kunnat här så jag känner mig nöjd. jag har lite små korrigeringar kvar att göra, men det tar jag i skolan imorgon. jag är för trött för att kunna tänka nu, elva långa sidor blev det (dock innehöll det många grafer som tog plats, men ändå)! nu hoppas jag på att sova gott eftersom att morgon dagen är en riktigt jobbig dag med ett tre timmars långt matte c prov, wish me luck! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0