i'm the worlds greatest!

imorgon är det dags för uppsalacup, i uppsala haha, med tjejerna och det ser ganska bra ut måste jag säga. själv har jag haft en svacka i två veckor men det kändes som att jag var på väg uppåt under torsdagsträningen, så imorgon då jävlar! dessutom så hade dave (elit tjejernas tränare) blivit imponerad över våra passare kom det en liten fågel och viskade i mitt öra, vilket också låter toppeeen, passarna styr ju hela spelet. nu jävlar taggar jag och brudarna till och så ska vi se till att spana in motståndarna vi ska ha under säsongen också. hoppas det går minst lika bra för oss som det gick för rig i motsvarande knallecup i borås. känns lite tungt att inte vara en del av rig längre faktiskt, men nu är det sollentuna som gäller och nu ska det gå bra!


godnatt och lycka till till oss imorgon!



brb tagg (y)

Kommentarer
Postat av: ...

hej hanna, jag vet att det står att det ska vara en lagblogg men det är det inte. de som inte skriver skäms faktiskt över det som skrivs. det är absolut inte okej och det har gått för långt vi vet men tänk på att inte ge tillbaka med samma sak,med tanke på harry potter grejen och om vårat elitlag, haha (som faktiskt inrte har något med att dom var dåliga eller med oss att göra) de provocerar bara dom som sriver ännu mer och det blir bara värre då. hoppas verkligen inte att hela vallentuna laget blir hatade nu. De flesta i vårat lag är faktiskt emot bloggen just nu. Skulle vara en lagblogg men fel personer fick skriva så det handlade om fel saker.

2010-09-29 @ 18:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0