känns som jag förlorar på allt

hejhej och förlåt för dåligt (sämst) bloggande, mitt internet har inte funkat alls på fyra dagar men nu ikväll verkar det funka lite mirakulöst, det är ju min födelsedag så någonting bra måste ju hända. för just nu känns allt bara väldigt jobbigt, skolan, har en stor svacka i volleybollen, folk är falska som bara den och gör saker man inte kan kontrollera. eller kunde från början, men då valde man fel. eller så händer saker som man absolut inte kan kontrollera på något sätt, iallafall inte själv. då är det bara att hoppas på att de som hjälper till vet vad de gör och att be att allt blir bra. blir det inte det kommer typ hela mitt liv bli förändrat. allt kommer kännas ännu mer bajs och jag vet faktiskt inte vad jag gör. nu tänker jag gå och lägga mig, tvinga någon att göra mig glad och sen sova. ha det bra, bloggar kanske imorgon.



hej jag är the grudge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0