kanske ska bli ett får i vinter?

kolla vilken ball "jacka" jag såg inne på zara igår! tycker den va riktigt häftig och den va riktigt snygg på när jag såg en tjej prova den också. tyvärr hade jag kanske inte direkt rätt kläder på mig för att det skulle se normalt ut, men jag tror inte jag skulle kunna bära upp den ändå. riktigt synd, för det vore typ asballt att ha en sån jacka att bara ha någon gång ibland.





jag känner att jag har börjat bli lite smått jack-galen med tanke på att jag också vill ha en skinnjacka (med fårull, som går att ta bort!), en lite finare "kavajjacka" och en stor tjock vinterjacka. dock vet jag inte riktigt om jag vill köpa en goose som alla har eller en peak, boomerang eller någon annan? men jag tycker faktiskt att det är ganska bra att ha många jackor, eftersom man har på sig det varje dag lixom. går man runt i samma jacka då tröttnar man ju super duper fort= inte bra!

nu är det dags för mig att äta frukost, har ni några planer för dagen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0