kapten, löjtnant och fakir typ .. sånt har vi på lekarna på idrotten i skolan!

okej, jag är typ halvt hyper och i halvt chocktillstånd! haha, jag har fått ett brev från försvarsmakten med rubriken "Nyrekrytering till Flygvapen frivilliga Region Mitts ungdomssektion" erkänn ballt? den handlar typ om ifall jag vill komma på nått läger eller nått där man får en i vad man gör inom flygvapnet och prova på saker inom officiersyrket. fattar ni vad ballt eller? man kommer få marchera (det heter typ exercis), sova i sånna där militärrum (ni vet som i Forrest Gump?) och massa balla grejor. framförallt så kommer man få låna kläder! tänk er mig i riktiga militärkläder och sånna där stora kängor. asså jag är typ i extas och känner bara att jag typ måste åka dit och se hur det ser ut och vad man gör. dock vet jag inte riktigt om jag överlever det, både på grund utav mina skador, framförallt i handlederna. sen så står det att man måste ha god kondition, det är jag oxå lite osäker på. inte så att den suger egentligen, men lägret är för 15-20 åringar (killar och tjejer) så jag tippar på att om jag åker dit så kommer det vara jag och 199 biffiga 18-19 åriga killar... vilket i och för sig inte vore heeelt fel. men tänk att jag ska göra samma sak, hehe, kommer ju dö? vad tycker ni, ska jag söka eller? man lär ju sig ceeepigt mycket och man kan ju inte göra mer än sitt bästa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0