kasweamplugghäst!

jag har suttit och pluggat alldeles för mycket ikväll också. känner inte igen mig själv, jag började nästan tycka det va roligt.. läskigt värre! nu är jag galet mega trött och jag har ont i både axlar och rygg (posetivt för det visar att jag inte är van att plugga/sitta vid datan lika mycket som jag gör nu, dessutom får jag muskler haha!). tänkte tvinga min kära moder att ge mig en liten massage medans jag försöker sova. min rygg är helt knölig av alla knutar vilket inte uppskattas alls och gör ont!!! Godnatt på er människor med lite mer liv än mig, och på er natur tvåor också för den delen!



tänkte jag skulle ta och drömma mig tillbaka till falköping i natt med hjälp utav den här bilden.. sovgott!


Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

Så härlig bild :D

Ha en fortsatt underbar kväll!

2010-09-08 @ 21:09:20
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0