korvhuvud med kurdsås

godnatt! hehe, sämst uppdatering idag verkligen, men jag har fastnat vid lite för mycket konstiga saker. sist fastnade jag vid kenza och tyra show, ganska underhållande program faktiskt, haha. på nått konstigt sätt blev jag lite sugen på att köra ett sånt där triatlon som de gjorde, det såg ju så lätt ut, haha. kändes som att de chillades sig igenom det hela på nått sätt, men jag ska inte säga nått.. det var säkert skitjobbigt!

nu ska jag duscha (borde jag ha gjort för lääääänge sen, äckligt värre..) efter det blir det bums i säng! hoppas på att få sova ut lite lite imorgon, tror att jag har sovmorgon. får ta och kolla upp det där, haha! förresten så bär det kanske av till falköping imorgon, det hoppas jag verkligen, vore super mega kuligt :) isånnafall blir det kanske hoffmaestro på lördag, det gillar vi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0