let's scream away all our fears and enjoy the weekend!



yeaaaah, det är helgheeelgheeelg nu, eller egentligen inte riktigt. måste skriva klart ett engelska arbete innan träningen som är klockan sju till tio, men fortfarande. det är härligt! imorgon kommer både pontus och jacke till stockholm från falköping så jag ska se till att försöka träffa dem ett tag. sen lär jag väl behöva plugga också, man har ju el grande matte/fysik läxa och dessutom kemi diagnos och labbuppgift på måndag/tisdag. men jag ska inte klaga, natur är kul, natur är kul natur är kul. och nu är det helg dvs ingen skola på två dagar. veckans medelpunkt. det som får mig att överleva skoltiden. tack gud för helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0