leukemi

igår åkte jag till göteborg för att hälsa på morfar på sjukhuset, han verkade ganska som vanligt tycker jag, bara lite trött. men antagligen blir det värre, han har ju bara fått cellgifter i två dagar. cellgifterna gör så att han kan få infektioner super lätt och så kan man må illa och få huvudvärk etc. dock är allt det skitsamma, bara det hjälper. jag har tänkt att jag ska åka ner hit vecka 39 igen, alltså om två veckor. då lär han inte ha något hår kvar alls på huvudet, han var rädd att han skulle se rolig ut då, men han är ju kille? det kan inte se så kul ut, han kanske till och med blir snygg? tänkte att jag skulle ta och lära honom att smsa då när jag kommer, det är ju aldrig fel att kunna. hoppas verkligen allting löser sig, jag älskar ju min morfar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0