omogna halloween figurer

ojoj, kolla vad jag fick höra om igår.. våra främsta rivaler vallentuna har skaffat sig en lagblogg. dock verkar den handla mer om oss än om dem? enligt dem är vi tydligen vääääldigt sugna på att bli precis som dem, men nja, jag är nog ganska säker på att inte inte stämmer! jag vet inte varför riktigt men jag ser det lite harry potter style, där sollentuna är gryffindor, vallentuna slytherin och södertelge typ lite mittemellan dvs typ hufflepuff, haha! jag vet, bara riktiga töntar tänker som jag, fail för mig. nej men helt seriöst så tycker jag det är väldigt omoget och bara väldigt låg standard att skapa en blogg för att trycka ner andra människor. och jag vet att det inte är hela laget på något sätt som dirver bloggen, men det spelar ingen roll.. eftersom det står att det är en lagblogg ser man det ur det perspektivet. istället borde de höja sin nivå och skriva en blogg om sitt lag som te.x. vårat elitlag gör. mycket mer gryffindorstyle (dessutom är det ju de goda som vinner i slutet på harry potter, voldemort dör, hahaha)!




förresteeeeeeeeeen, hur går det för erat elitlag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0