r.i.p mina affischer!

herregud, mitt rum är nog mer kaosaktigt än på länge nu. jag som hade städat så fint, fan då.. haha! nu håller jag på och tömmer alla konstiga möbler som har stått här inne medans jag har bott i falköping för att försöka få lite ordning. har hittat massa super roliga saker, bland annat gamla darin affischer, dagböcker osv. tänk vad söt man va när man va liten, haha! förresten, vet ni en sak.. jag tog nyss ner mina tokio hotel affisher. känner mig lite elak på nått sätt, men jag har stört mig en hel del på den stora iallafall den senaste tiden så det va lika bra. (förlåååååt!)

nu är det väl bäst att jag fortsätter, måste hinna plugga mer innan jag lägger mig oxå! lyssna på den här låten så länge, hehe, skrev om den i man dagbok tvåtusenfem och den kom nyss upp på min grymma spotifylista. blatte hanna kommer fram åter igen! glöm inte att jag kunde heeeela texten förut, varenda jävla ord! eller ja, "kunde" jag sjöng som det lät, och det gör jag fortfarande. haha!



 Arash – BoroBoro - Radio Edit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0