say you wanna start something new

godmorgon gottt folk!

har precis ätit en härlig frukost på frukostaltanen tillsammans med farmor och farfar och tänkte strax dra mig in mot hufvudstaden. tänkte att eftersom jag har studiedag och har fått min lön så är det ju perfekt att checka lite butiker och kanske föröska luska fram ett datum till när den snyggelisnygga jackan kommer ut i butik. tydligen så är det rockbjörnen ikväll såg jag nyss, så vi får väl se om jag krockar med robin bengtsson (igen typ) eller någon annan kul i stan idag då... det vore ju bara såååååå häftigt HAHA! nej, nu är det dags för mig att sluta tönta mig, slänga av mig bikinin och hoppa in lite anständiga kläder. stockholm next!




kanske är dags att skaffa mig en camera, webbcambilder är så trååååååkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0