somethin' stupid

jag såg nyss att jag har fått två kommentarer angående vallentunas lagblogg, super kul att ni tar er tiden att berätta hur det egentilgen är för mig. skönt att få det bekräftat att det faktiskt finns många riktigt sköna personer i vallentuna också, inte bara omogna och tjafsiga.. tyvärr är det den bilden folk har fått utav laget, vilket är väldigt synd tycker jag. det ni verkligen borde göra är att sätta er ner hela laget och ha ett stort snack, utan tränare, framförallt om bloggen. för det är verkligen inte okej att för det första, bara trycka ner andra lag och för det andra, skriva att det är en lagblogg när inte hela laget står för vad som skrivs. nej ett lagsnack och en lagkapten som tar tag i det här är vad som behövs, haha, work it vallentuna!





1. hej hanna, jag vet att det står att det ska vara en lagblogg men det är det inte. de som inte skriver skäms faktiskt över det som skrivs. det är absolut inte okej och det har gått för långt vi vet men tänk på att inte ge tillbaka med samma sak,med tanke på harry potter grejen och om vårat elitlag, haha (som faktiskt inrte har något med att dom var dåliga eller med oss att göra) de provocerar bara dom som sriver ännu mer och det blir bara värre då. hoppas verkligen inte att hela vallentuna laget blir hatade nu. De flesta i vårat lag är faktiskt emot bloggen just nu. Skulle vara en lagblogg men fel personer fick skriva så det handlade om fel saker.


2. bra kommentar i våran sakallade lag blogg, vi skäms och tycker det har gått alldeles för långt. bra ni vet att inte alla är med och skriver.
ha det bra


och ja, jag vet att det inte hade någonting med att erat elitlag var dåliga att göra, haha.. bara lite kul att ta upp ju (a)? sen är det ju faktiskt så att det är ingen i sollentuna som tar åt sig, de flesta typ skrattar åt det och tycker det är helt puckat. så det va inget illa menat på så sätt ;)

Kommentarer
Postat av: Madeleine Harlin #4

Hej! Jag spelar själv i vallentuna volley, och jag tycker det här är väldigt tråkigt. Meningen med en lag blogg är att alla ska ha lösenordet till bloggen och ska skriva t.ex. "/Madeleine" om man har gjort ett inlägg så man vet vem det är som har skrivit vad. Jag själv har inte ens lösenordet till bloggen utan det är drygt 3 st spelare som har lösenordet har jag hört. Så dra inte alla över en kam för detta!

2010-09-30 @ 13:20:27
URL: http://maaaadeleine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0