svk c

kolla vilka snygga tjejer jag har i mitt lag! den här bilden tog christer på oss igårkväll på träningen, som bestod utav match. vi blev indelade i två lag, så klart fick mitt lag vara fem, haha. men vi va gangstaaahs och vann första setet, i andra setet va sandra, våran passare, tvungen att gå..  kan ju säga att det inte var helt lätt, men jag har faktiskt för mig att vi nästan hade match boll. vi tog iallafall 6-7 raka poäng efter sandra gick, haha. tredje setet hade vi faktiskt matchboll, men den förlorade vi och de andra vann. tyckte det va grymt kämpat utav alla, och förresten så kan jag ju ta och hälsa välkommen till lagets nyaste spelare, Rojben!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0