tre vindruvspaket på fyra dagar (y)

hade en lite tokig kväll igår och fick ett litet typ sammabrott eller vad jag ska säga. saknar falköping och människorna där sjukt mycket, dock vissa mer än andra. en av de andra smsade iallafall mig imorse, vilket känns bra. kvällen slutade med att jag låg och grät, tittade på mumin och skickade ett dumt sms. förlåt för det, det händer så mycket just nu så jag vet inte, allt är lite små konstigt. idag blir iallafall en osocial pluggdag med två timmar matte, en timme franska och en timma fysik på schemat. hörs om fyra timmar då! PUSS




Kommentarer
Postat av: Sofie

men sötan! Jag saknar dig som as och kommer du inte hit nästa helg kanske vi kan komma till dig? <3 jag å Linn är ju lediga. Sen tre vindruvspaket på fyra dagar...du måste ha ont i magen ;)

2010-09-27 @ 09:53:06
URL: http://sofiemsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0