dancing with myself

nu är lilla jag äntligen hemkommen igen och jag kan berätta för er att jag har lagom ont i fötterna och riktigt trött. det slutade med att mamma fick hämta mig vid macken och köra mig hem, lyx! ialafall så fick jag med mig lite grejer hem. det mesta är sådant som jag har spanat på ett tag men inte riktigt haft råd, men nu när mattantspengarna (HAHA!) kom in så hade jag plötsligt 2500 över. helt okej! tänkte jag kunde visa vad jag har köpt, sen kom jag på att min kamera snadd är borta. toppensnoppen! kanske tar och snor mammas kamera och fotar lite sen, dock är den redan full med bilder osv så det är lite bökigt. vi får se vad som händer helt enkelt! jag snor den här bilden från Weekdays hemsida på ett armband jag köpte. me likey! dessutom behöver jag smycken.. så det så!






nu är det mat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0