when you try your best and you finally succeed!

jag har kommit fram till en sak, ellen hade faktiskt rätt när hon sa att "folk blir så mycket intressantare när de flyttar eller försvinner". när jag bodde i falköping, och även nu så hör lite små random människor hemifrån av sig till mig av både den ena och andra orsaken. och nu när jag har flyttat från falköping har jag nog börjat prata med fler falköpingsbor än någonsin asså. känns som jag håller på att bli bondeinsider, and i like it! fatta vad grymt att bara kunna rymma till falköping vissa helger och festa och träffa folk och bara typ känna alla. och bara ha sjukt härligt folk omkring sig och att allt bara är toppen. just nu, om jag orkar med skolan, känns det som att mitt liv faktistk håller på och lösa sig och bli riktigt sjukt galet bra. jag måste ha gjort någonting rätt!



sähär snygga va vi en gång i tiden, likadana tröja oxå ;) tyvärr äre lixom lite för länge sen jag träffade bruden känner jag nu. nackdelen med att gå i olika skolor ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0