sprittsprångandenaken!

okej, okej! hade nyss ett till blond moment! i typ två-tre dagar har den lilla msn gubben som man har i hörnet varit borta. ni vet den man klickar på för att ändra online till upptagen osv, och även den som man öppnar hela msn fönstret med. så i två dagar har jag fått antingen klicka mig in på msn via startsidan eller öppna det med startknappen till vänster dvs otroligt jobbigt! (haha, hoppas ni vet vad jag menar, det här va visst svårare än jag trodde att beskriva!) men nu, precis alldeles nyss så kom jag på att det finns en liten pil där vid alla symbolerna för att man inte ska behöva ha alla framme hela tiden. och sjäääälvklart gömmer sig den rackaren där bakom! härligt att knappen är återfunnen, det va riktigt irriterande att behöva öppna det på annat sätt. prova själva!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0