baby, it's my birthday!

såg nyss att Marc by Marc Jacobs butiken som skulle öppnas i Stockholm faktiskt öppnades redan i onsdags, när jag va i stan. sjukt irriterande att jag inte har någon koll asså! men det är iallafall perfekt för mig eftersom att jag är desperato efter en ny väska! jag ska tvinga mig själv att ta en paus från all helgens pluggande och åka in till stan för att spana lite. har kollat lite snabbt på hemsidan och har hittat några som jag har fastnat lite för, får se om någon är som jag föreställer mig dem i verkligheten... och framförallt, är de värda sitt pris?




franny





huge hillier


leola


men men vi får se vad som händer, inte säkert det blir en Marc Jacobs väska. Madde ska till New York i oktober så jag tänkte utnyttja henne (och hennes syster som kanske har lite mer koll, jag vet inte) och tvinga henne köpa väska åt mig där. så mycket billigare ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0