vill du sitta brevid mig på bussen?

hejhej, jag är hemkommen, schleten, trött och lite småglad faktiskt. jag vet inte riktigt varför, men jag har en liten feelgood känsla i hela kroppen vilket gillas starkt. dock lär detta förstöras när jag ska sätta mig och räkna matematik nu. eller förresten.. jag har ju mega hål imrogon jag måste ju ha någonting att göra då, bättre att vara lite glad ikväll och sova ordentligt. förresten så håller ju valet på för fullt, och sverigedemokraterna har kommit in i riksdagen, herregud! det här är inte bra.. just nu har alliansen bara en mandat mer än rödgröna + SD, så ändras det här betyder det att SD blir avgörande = INTE BRA!



schmales krydda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0