wanna wake up in a dream

jag känner att det har varit lite dött på tokio hotel fronten för min del tyvärr, jag som innan va ett riktigt hängivet fan har blivit... ja, jag vet inte riktigt vad jag är. men den stora affishen är nere och just nu ligger några utav skivorna på golvet, vilket gör att jag nästan skäms. de som var heliga för mig innan, vad har hänt? som tur är har jag inte vågat ta ner min kalender än, den ser man på nästan alla mina cam bilder, så när den försvinner, då är det dags att bli orolig, haha.

varför jag kom på det här är för att jag igår hittade en liten videoblogg som jag gjorde innan jag skulle sätta mig på tåget till stockholm för att titta på min första tokiohotel konsert (vill ni att jag lägger ut den?). jag var verkligen genuint lycklig och det fanns inga problem och det ända jag hade i huvudet var tokio hotel. precis sådan var jag och ellen under i stort sett hela åttan, det första man gjorde när man kom hem var att titta på videoklipp (som man förövrigt kunde utantill), se på bilder, sjunga eller googla upp ännu med ointressant information. typ att deras pappa arbetar som lastbils chaufför eller tittade på en film då en ur "tokio hotel crew" rastade toms hundar. haha, tänk om man kunde känna den lyckan så lätt nu, vad underbart allt skulle kunna vara isåfall.



han är vacker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0