yes i like black and white

jag har en förmåga, en riktigt irriterande förmåga. den förmågan är att direkt när jag kommer hem från skolan så lyckas jag löka ner mig själv. asså jag förstår inte! det börjar med att jag tar någonting att äta, efter det kanske jag tar av mig byxorna och byter om till mjukisshorts, efter ett tag byts även töjan ut mot exempelvis pappas gamla stora champion tröja och tillslut så tar jag en liten power nap. som inte alls blir så liten utan kan dras ut till både två, tre och fyra lååånga powernaps. inte bra!

kolla själva! dock har jag ingen bild på hur jag såg ut innan, hehe, lökningen har redan börjat på bild uno. (y)



Hehe, tänkte jag skulle köra på samma pose och allt så bilderna blev så lika som möjligt. kanske inte så lyckat, men jag försökte!




blä, jag tar mig en dusch, måste fräscha till mig lite. en hårinpackning, någonting som liknar en ansiktsmask och ny rakade ben borde få mig åtminstonde känna mig lite mer näääzäääz.

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

Sv: Ja det är ritkigt roligt att träffa massa bloggare! Jag har ju fått många nya vänner tack vare bloggen, så kul :D



Haha, maila tv4 och fråg aom de är intresserade att dra ut med ett gäng bloggare till karibien eller nått :D snacka catfights det skulle bli!

Hoppas du haft en underbar fredag än så länge, ha en grym start på helgen!

2010-09-03 @ 23:38:40
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0