can you handle me the way i are

jag har hittat rätt, jag har äntligen hittat massor utav nya favorit bloggar som jag tänkte dela med mig utav. vi börjar med victoria törnegrens blogg. hon bloggar mycket om kläder, smycken hår etc. men det är framförallt hennes klädstil jag har fallit för. superduper enkel, oftast svart-vit men ändå så sjukt snyggt! att hon även har ett helvitt rum (vilket jag diggar till 100 %) där hon tar sina snygga outfit bilder får mig att bli lite inspirerad till att börja tänka i helvita banor till mitt nya rum.


haha, titta vad jag hittade förresten! har inte frankrike börjat gå lite för långt med sina dubbningar nu?
Timbaland – The Way I Are - France Only Version

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0