det här föreställer tydligen någon mellan period, i väntan på återkomst.

efter ett riktigt långt snack om abort, etik, tro & allmän religion är jag nu riktigt trött.. tyvärr blev det inte mycket pluggat ikväll, men jag lärde mig ett och annat ändå. inte för att jag är genom troende och tror bokstavligen på bibeln, men jag tror att det finns någonting. någon gud utav något slag av någon anledning typ. jag vet inte, lär spåra och skriva långa inlägg om sånt här under morgondagen eftersom jag kan tänka mig att det här kommer vara fast i mitt huvud ett bra tag!

imorgon är det förresten dags att åka och se på djungelboken med ellen och annat folk. känns som att det kommer bli kul faktiskt, jag har hört att den är annorlunda, mordern och väldigt bra. man får ju hoppas på det bästa !



Kommentarer
Postat av: sillen

DJUNGELBOKEN ÄR SÅ GRYMT BRA!!! har sett den två gånger redan och om du inte skulle känna för att gå, GE BILJETTEN TILL MIG FÖR JAG SER DEN GÄRNA IGEN!!! :P

2011-02-23 @ 09:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0