elin kling for h&m

efter lite bråk och tjat blir det nog iallafall så att jag tvingar iväg mamma till kista för att titta på elin klings kollektion för h&m.. jag som ändå inte har någonting att ha på mig på morgnarna kan ju kanske passa på att hitta lite då (synd bara att pappa inte hunnit föra över cash till mig än så mamma, som inte har stenkoll på hur mycket hon köper till mig,  får betala.. yaaay!). jag vet egentligen inte riktigt vad jag tycker om kollektionen, den är väldigt kling och det känns som typiska sånna plagg som ser skitsnygga ut på alla andra utom mig själv. vi får se vad som händer! vad tycker ni om elin kling for h&m?


















som personlig favorit måste jag faktiskt säga den understa klännigen. tycker den är superfin, men när fasiken klär man upp sig så mycket? .. och dessutom känner jag mig lite för ung för en sån klänning, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0