flashback to a suitcase of memories

idag åkte jag iväg till kista för tredje gången den här helgen, riktigt osmidigt! men all tid lönade sig verkligen nu när jag fick i stort sett allt som jag hittade, jag är galet nöjd. dock är det vår kläder mest, men skitsamma, det är ju vår snart? jag får lida med mina gamla trasor tills solen tittar fram ordentligt igen. det finns ju hopp om man tänker på det härliga vädret hela stockholm verkar  ha haft idag.. känns lite synd att jag inte utnyttjade det och gick ut. men det har varit en skön helg ändå!

jag tänkte dela upp det jag köpte lite granna, både för att det inte ska bli en bildbomb i ett inlägg och för att jag verkligen inte orkar fotta allting nu. här är iallafall en supersöt byxdress jag hittade inne på h&m, 300 kr kostade den och den lär användas mycket i sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0