hur lång tid tar det för lycka att försvinna?

världens sämsta dag idag typ? okej, nej verkligen inte.. men inte var den bra iallafall!

  • det har snöat som bara den hela dagen, jag vill verkligen inte ha vinter igen!
  • jag slutar tio över fem på torsdagar, bara det säger sjukt mycket...
  • jag var super otaggad på träning idag, känns som jag bara mår dåligt av volleybollen just nu. vill ha tillbaka  min hela kropp, min motivation och mitt spel.
  • träningen sög, allt jag gjorde var att förstöra kändes det som. missade allt typ. antar att det är så när det ända man kan göra är att spela det som man är absoult sämst på?
  • jag är trött, sur och har allmänt pms
  • jag har matte d prov imorgon, hej ig
godnatt

det är lungt om jag saknar att vara lycklig va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0