im an englishman in new york

chacha bloggen, typ..

på matte lektionen idag fick jag höra en lite chockerande sak utav min lärare.. att han brukar vara inne och läsa "folk i klassens bloggar". jag måste säga att jag råkade känna mig ganska träffad, vet inte om det faktiskt är så men isåfall- hejhej henrik! på tal om matte så kanske jag ska plugga klart till provet nu, så jag kan se en film ikväll istället för att gå på bio som henrik predikar för att man ska göra dagen innan prov. så nu blir det matte plugg tillsammans med min aladin ask, dock mår jag redan illa så vi får se hur länge asken blir kvar här.. menmen, matte va det ja!


här är btw en bild som jag hittade från när vi var på liseberg första helgen i ettan, usch vad jag saknar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0