i'm ridin' solo

tyvärr så är jag en sån person som jag verkligen inte vill vara. en sådan som sitter ensam i sitt rum framför datan på alla hjärtans dag istället för att sitta och mysa med någon. jag känner att det är lite fuskigt att alla par får ha en "speciell dag" på samma sätt som mammor och pappor har fars- och morsdag! så därför håller jag med barney (från how i met your mother ofc!) om att det borde införas en singel högtid. vi solo's utan barn får ju inte glömmas bort? även fast fettisdagen (som förresten är rätt snart!) kanske kan tolkas lite som en singeldag eftersom vi kan låtsas att vi ska köpa semlor för en myskväll med pojk/flickvännen men istället fetar oss och äter upp båda två själva.. men vad säger ni, ska vi införa en ny singeldag?

bara för att emil och lisa är typ super söta OCH jag härmed gör det officiellt att jag inte ska mobba emil mer. från och med nu ska jag föregå med gott exempel och visa honom hur han borde bete sig eftersom han är friendsare!

Kommentarer
Postat av: lisa

aaaw :)

2011-02-16 @ 22:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0