i'm the pride and glory of your clothes

ojoj, det verkar som att busstrafiken är nästintill lika kaosartad som i fredags idag också. får ta en riktigt tidig buss för att ha någon chans att komma fram i tid, men det borde inte vara något problem eftersom att jag redan har varit uppe en timma! duktig tjej som går upp sju även fast hon har sovmorgon ju? .. eller bara dum, haha! iallafall så tänkte jag ta mig en liten powernap nu innan jag hoppar i mina svarta byxor med hög midja á la victoria törnegren. behöver en stor gnutta inspiration nu, så det uppskattas att hon använder "mina" svarta byxor väldigt ofta, även tillsammans med ett par skor jag också har. copycat dag idag? ja!


Kommentarer
Postat av: minna

om du icke har photoscape så laddar du ner det, så använder du dig av "AniGif" (när du öppnar photscape så kmr det massa olika så går du in på AniGif), sen bläddrar du fram dom bilderna du vill ha och ställer in tiden på höger sida där, kanske låter svårt men det är lättt! :D

2011-02-15 @ 17:56:10
URL: http://minnap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0