inatt drömde jag om en rosa limousine..

.. men även att pappa köpte nya slalomkläder. jag måste säga att det va en riktigt konstig dröm, men lite härlig på något sätt. kan gissa att jag kanske kunde lista ut igår att jag skulle få nya snowboardkläder idag, hade det lite på känn på något sätt. jag fick en vit rutig jacka innan nyår men kände att det var dags för ytterligare lite uppgradering eftersom jag fick lite klagomål av en viss ckarlsson i idre. därför passade jag på att köpa ett par mega balla och gaaaaaaalet stora blåa täckbyxor/snowboardbrallor/termobrallor (madde klagade på täckbyxor, men visst säger man väl så?). till det blir det iallafall en svart anorak jacka, finally! jag som har varit sugen på en sån jacka mega länge, grymgrymt! att dessutom madde verkar oxå ha blåa täckbyxor måste ju betyda att de är megaballa oxå, fan vad bra jag är!



nyår, och jag vet.. mössan sitter asbra, höhö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0