nästan för god

kom precis hem från farmor och farfar där vi firade farfars 78-års dag. super härligt att vara tillbaka där, det händer ju inte allt för ofta tyvärr! iallafall så fick jag precis reda på att pappa glömde sin jacka med plånbok och allt i hos dem och eftersom att han åker till adu dhabi imorgon så behöver han dem. därför sitter farmor och farfar just nu i bilden på väg hit tror jag, niiiice! förresten så bjöd de på massa god mat när vi var där, riktigt gödningsläger haha! bland annat så fick vi den här tårtan som var sinnessjukt olagligt god, prova den!

hittade förresten bilden på: chokladbloggen.blogg.se , jag dör lite. choklad i mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0