oh i can feel it, comin' back again

som ni ser så är designen under omarbetning, jag vill behålla den headern jag har nu och istället använda mig utav designupplägget som används på myshowroom.se (där jag bloggade under en kort kort tid). jag har blivit mer och mer sugen på vitt och enkelt på senare tiden, därav den tråkiga looken på bloggen för tillfället.
kvällen idag har spenderats framför datorn eftersom att jag har försökt att få ihop en del av ett utkast till en artikel om Gustav IV Adolf.. kul! det mest intressanta jag hittade om honom var att att han hade "begränsad begåvning" och var väldigt erotisk, haha. kul kung då..
förövrigt så lyckas mina föräldrar skrämma livet ur mig dagligen då jag sitter med mega hög musik på och de kommer bakom mig och tar mig på axeln för att de vill prata med mig. sjukt läskigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0