ortopilots say hey ya!

idag gick jag upp elakt tidigt för att spela volleybollmatch, ända problemat var väl då att jag har varit sjuk och är skadad. detta betyder alltså att jag inte har tränat ordenligt sen ett tag innan jul, så det var nästan två månader sedan jag tränade fullt och slog. inte bra, inte bra alls! iallafall så betydde detta självklart ingen speltid för mig idag, men det är sjukt var psykist dåligt man mår av att bli bänkad. eller det kanske bara är jag men jag skäms nästan och känner mig riktigt dålig, även fast jag vet att jag skulle fått spela om jag inte hade varit sjuk/skadad. de känns iallafall lite hemskt att gå från lagkapten till vattenflaskfyllare, men that's life som skadad!

en kul sak var iallafall att vi fick de nya matchtröjorna, äntligen! jag är super glad att slippa de gamla stora typ fotbollströjorna. nu när vi slipper ha de gröna shortsen och istället kan ha svarta blir det ju faktiskt rätt snyggt, niiice!

haha, oj jag vet inte vad det är med mitt ben på bilden.. det ser helt super läskigt ut. iallafall så kan jag försäkra er om att det inte ser ut så i verkligheten, måste blivit nått konstigt med skuggorna eller nått, haha! & fet scary face på sista bilden, jag blir lite rädd varje gång jag öppnar min blogg.. grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0