shall i compare thee to mrs. stencool?

idag har varit en konstig dag, eller egentligen inte men det känns konstigt. jag slutade två efter att ha skrivit ett historiaprov som gick bra (puuh!) och fick direkt skjuts hem av pappa. eftermiddagen chillade jag bort framför tv:n, oc i mitt hjärta! dessutom kom kylskåpskillarna förbi, så nu är det bara lite fix kvar sen har vi äntligen ett kylskåp igen! för er som inte vet så gick vårat kylskåp sönder medans vi var i fjällen över nyår så sedan dess har vi haft våran mat i påsar i källaren- fancy! haha, en sak måste jag bara fråga er om: visst är det inte normalt att folk som levererar saker först frågar om de får "gå och kissa" och sedan tar upp ämnet om att de brukar få en öl hos dem de jobbar hos och alltså istortsett ber om en öl? nja, jag tror inte det.. rätt komsikt var det iallafall. företagen kanske ska skicka lite seriösa folk till kunderna, fast iof. pappa verkade tycka han va rätt charmig till skillnad från jag som kanske är fröken tråkig med stenhjärta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0